Customer service
Webhelp się rozwija, więc najlepiej razem z tobą!
Your tasks
- Szkolenie, wdrożenie i dalsze kształcenie nowych/obecnych współpracowników w zakresie znajomości produktu stacjonarnie i on-line
- Układanie szkoleń wspólnie z klientem, jak i samodzielnie, tworzenie dokumentów szkoleniowych
- Wspieranie Project Managerów w opracowaniu i wdrażaniu działań zwiększających KPI oraz będziesz w stałym kontakcie z klientem
- Mierzenie efektywności treningu oraz modyfikacja wg. potrzeb
Requirements
- Bardzo dobra komunikacja, motywacja, entuzjazm oraz jakość pracy
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
- Doświadczenie minimum roczne w prowadzeniu szkoleń/webinarów
- Lubisz pracę w zespole, wykazujesz wysokie zaangażowanie oraz inicjatywę
- Bardzo dobra obsługa komputera i Microsoft Office
- Praca z biura przez około pierwsze 6 miesięcy-później jest możliwość pracy hybrydowej/zdalnej
Benefits
Company Description
Jesteśmy globalną społecznością ponad 120 000 osób, które kwestionują to, co jest na zewnątrz. Szczególnie jeśli chodzi o usługi outsourcingowe. Zachwycamy klientów naszą energią, przejrzystością i inteligencją emocjonalną.
Rozwinęliśmy silną kulturę awansu wewnętrznego, ponieważ chcemy, aby każdy Webhelper czuł się doceniony i uznany. Nie mamy nic przeciwko, jeśli dopiero zaczynasz i nie wiesz jeszcze, gdzie chcesz dotrzeć. Tak właśnie zaczynają się wszystkie wspaniałe historie.
Technologia jest częścią naszego DNA. A ludzkie myślenie jest częścią naszego genomu. Dlatego, gdy na pierwszym miejscu stawiamy ludzi, wszystko ożywa!
